Pressemeddelelse september 2024

FigBytes udnævnt til leder i IDC MarketScape-rapport

FigBytes, en del af AMCS, er udnævnt til leder i IDC MarketScape: Worldwide Carbon Accounting and Management Application for Manufacturing 2024 Vendor Assessment.

Limerick, Irland, 24. september 2024- AMCS, en global leder af bæredygtighedssoftware til grundlæggende industrier, meddelte i dag, at FigBytes er blevet udnævnt til en leder i IDC MarketScape: Worldwide Carbon Accounting and Management Application for Manufacturing 2024 Vendor Assessment*. FigBytes er en del af AMCS.

"Vi mener, at denne anerkendelse fra IDC MarketScape giver næring til vores engagement i at forenkle CO2-regnskab og ESG for organisationer verden over", siger Florian Lichtwald, Operating Partner ESG og EHS hos AMCS. "Vores platform forenkler i høj grad indsamlingen af kritiske data, automatiserer komplekse rapporteringsrammer og viser en realistisk vej mod netto-nul. I en verden med skiftende globale regler anerkender vi den stigende kompleksitet af compliance. Derfor fortsætter vi med at investere kraftigt i vores teknologi for at sikre, at vores kunder kan være på forkant med disse ændringer og operere bæredygtigt og rentabelt i stor skala. Vi mener desuden , at udnævnelsen til leder i IDC MarketScape understreger styrken i vores løsning og vores succes med at samarbejde med organisationer over hele verden for at hjælpe dem med at opfylde lovkrav, maksimere væksten og skabe virkningsfulde bæredygtighedsresultater."

Florian Lichtwald, Operating Partner ESG og EHS hos AMCS

Uanset om du står over for én eller flere bæredygtighedsudfordringer, forenkler AMCS bæredygtighed og sikrer, at din organisation har en positiv indvirkning på både planeten og samfundet. AMCS Sustainability Platform gør det muligt for organisationer at indsamle, centralisere og beregne alle deres ESG- og bæredygtighedsdata på én platform for at få reel indsigt, som de kan bruge, spore og dele. Med AMCS Sustainability Platform er organisationer forberedt på skiftende regler med en enkelt, skalerbar platform, så deres teknologiinvestering vokser med deres program.

Ved at indføre ansvarlig praksis, forbedre gennemsigtigheden og investere i bæredygtige teknologier kan man skabe vækst i virksomheden og forbedre bundlinjen, samtidig med at man opfylder de skiftende krav fra forbrugere, investorer og lovgivere. AMCS understøtter disse mål med optimal beslutningstagning baseret på realtidsdata, der gør det muligt for organisationer at måle, kontrollere og kommunikere deres indvirkning på bæredygtighed og bundlinje, så din organisation kan skabe en helt unik og differentieret position på markedet.

Hent rapporten

IDC MarketScape: Worldwide Carbon Accounting and Management Application for Manufacturing 2024 Vendor Assessment er og kan downloades fra IDC's hjemmeside (kræver abonnement).

Om IDC MarketScape

IDC MarketScape-leverandørvurderingsmodellen er designet til at give et overblik over teknologi- og serviceleverandørernes konkurrencemæssige egnethed på et givet marked. Forskningsmetoden anvender en streng scoringsmetode baseret på både kvalitative og kvantitative kriterier, der resulterer i en enkelt grafisk illustration af hver leverandørs position inden for et givet marked. IDC MarketScape giver en klar ramme, hvor IT- og telekommunikationsleverandørernes produkt- og servicetilbud, evner og strategier samt nuværende og fremtidige succesfaktorer på markedet kan sammenlignes på en meningsfuld måde. Rammen giver også teknologikøbere en 360-graders vurdering af nuværende og potentielle leverandørers styrker og svagheder.

Om AMCS

Hos AMCS er vi fokuseret på Performance Sustainability - at gøre det muligt for ressourceintensive industrier at øge bæredygtigheden og rentabiliteten. Vores specialbyggede softwareløsninger bygger på årtiers erfaring og er designet af folk, der forstår din virksomhed, og vi leverer praktiske løsninger til ressource-, affalds-, genbrugs-, transport-, produktions- og forsyningsindustrien.

Med hovedkvarter i Irland og kontorer i Europa, USA og Australien er AMCS en global markedsleder med over 1.300 missionsdrevne teammedlemmer. Vores teams kombinerede ekspertise gør det muligt for AMCS at levere innovative løsninger og omfattende indsigt, som hjælper kunderne med at skabe vækst og opnå varig succes. Som en betroet global partner arbejder vi sammen med 3800 kunder i mere end 80 lande og leverer digitale løsninger, der skaber meningsfuld og målbar effekt ved at øge kundetilfredsheden, forbedre bæredygtigheden og øge marginerne.

Hos AMCS er vi klar til at innovere sammen med dig - ved at bruge vores eksperter, processer og teknologi til at drive din virksomhed fremad og forberede dig på succes i en mere bæredygtig fremtid med netto nul kulstof. Få mere at vide på: www.amcsgroup.com

1 IDC MarketScape: Worldwide Carbon Accounting and Management Application for Manufacturing 2024 Vendor Assessment*, Doc #US51572724, Aug 2024

Kontakt til medierne

Dwayne Weppler