Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse juni 2024

Wittmann bruger AMCS Platform til at fremme sin vision om cirkulær økonomi

Wittmann Entsorgungswirtschaft GmbH fremskynder den digitale transformation og maksimerer driftseffektiviteten med AMCS.

Gräfelfing, Tyskland - 27. juni 2024 - AMCS, en global leder inden for bæredygtighedssoftware til grundlæggende industrier, og Wittmann Entsorgungswirtschaft er glade for at kunne annoncere deres partnerskab. Wittmann er en banebrydende og trendsættende kunde af AMCS-platformen i den tysktalende verden og har valgt AMCS som teknologipartner til at fremskynde deres digitale transformation, maksimere driftseffektiviteten og positionere virksomheden til en stadig mere digital og cirkulær økonomi.

AMCS-platformen er en omfattende løsning til alle sektorer i virksomheden og indeholder nye funktioner som automatiserede workflows, forbedret kundeservice, selvbetjeningsrapportering og -analyse samt integreret transportstyring for at maksimere facilitetskapaciteten og fremskynde ordrebehandlingen.

Johannes Wittmann, administrerende direktør for Wittmann:

"Digitalisering er en vigtig del af vores forretningsstrategi: Vi ønsker at opnå effektivitet gennem automatisering, tilbyde vores kunder forbedrede tjenester og positionere vores virksomhed til at spille en central rolle i en cirkulær økonomi i udvikling. AMCS-platformen vil spille en vigtig rolle i at understøtte denne strategi for innovation og løbende forandring. Vi ser frem til at drage fordel af AMCS' internationale erfaring inden for genbrugssektoren. Vi er overbeviste om, at vi har en lokal partner og en løsning i AMCS, der er i stand til at levere kontinuerlig innovation for at øge vores agilitet på et meget dynamisk marked."

Vi er glade for at ledsage Wittmann på denne transformationsrejse som strategisk partner. Det er Wittmanns mål at gøre en forskel med teknologi. Derfor vil AMCS-platformen være afgørende for flere af Wittmanns forretningsenheder, herunder erhvervs- og industriaffald, byggeri og nedrivning, kloakering, indsamling af letvægtsemballage, farligt affald og bortskaffelse af specialaffald. Med AMCS-platformen har Wittmann en moderne, globalt gennemprøvet SaaS-løsning, der er designet til at give den operationelle effektivitet og fleksibilitet, der er nødvendig for at reagere på nye muligheder og skiftende markedskrav.

Mark Abbas, Senior Vice President EMEA, AMCS

Om Wittmann Entsorgungswirtschaft
Wittmann Entsorgungswirtschaft står for skræddersyede totalløsninger inden for affaldshåndtering og er en mangeårig, pålidelig partner i affaldshåndteringssektoren. Udvalget af tjenester strækker sig fra rådgivning om affaldshåndtering til perfekt komplet affaldshåndtering og genindførelse i råmaterialecyklussen. Den privatejede familievirksomhed i tredje generation lægger stor vægt på gennemsigtige processer, fremme af den cirkulære økonomi og beskyttelse af mennesker og miljø i overensstemmelse med gældende lovbestemmelser. Det, der startede i 1957 med to sugekøretøjer, har udviklet sig til en pålidelig, komplet affaldshåndtering i München-området.

Om AMCS
Hos AMCS er vi fokuseret på Performance Sustainability - at gøre det muligt for ressourceintensive industrier at øge bæredygtigheden og rentabiliteten. Vores specialbyggede softwareløsninger bygger på årtiers erfaring og er designet af folk, der forstår din virksomhed, og vi leverer praktiske løsninger til ressource-, affalds-, genbrugs-, transport-, produktions- og forsyningsindustrien.

Med hovedkvarter i Irland og kontorer i Europa, USA og Australien er AMCS en global markedsleder med over 1.300 missionsdrevne teammedlemmer. Vores teams kombinerede ekspertise gør det muligt for AMCS at levere innovative løsninger og omfattende indsigt, som hjælper kunderne med at skabe vækst og opnå varig succes. Som en betroet global partner samarbejder vi med over 5000 kunder i mere end 80 lande om at levere digitale løsninger, der skaber meningsfuld og målbar effekt ved at øge kundetilfredsheden, forbedre bæredygtigheden og øge indtjeningen.

Hos AMCS er vi klar til at innovere sammen med dig - ved at bruge vores eksperter, processer og teknologi til at drive din virksomhed fremad og forberede dig på succes i en mere bæredygtig fremtid med netto nul kulstof. Få mere at vide på: www.amcsgroup.com

Pressekontaktpersoner:

Wittmann Waste Management GmbH
Lochhamer Schlag 7
82166 Gräfelfing

Nina Schlüter

089 - 854 86 - 59
www.wittmann.de

Dwayne Weppler
AMCS Group

Hvordan AI kan transformere ressource- og genbrugsindustrien

AMCS betaler for TRUX-kunder

Optimer flådebeholdningen med AMCS: reducer omkostningerne, strømlin driften og øg effektiviteten.

Kom i kontakt med AMCS

Find ud af, hvordan vores ekspertise kan drive din virksomhed fremad, accelerere væksten og forbedre bæredygtigheden.