Persbericht september 2024

FigBytes genoemd als leider in IDC MarketScape rapport

FigBytes, onderdeel van AMCS, genoemd als leider in de IDC MarketScape: Worldwide Carbon Accounting and Management Application for Manufacturing 2024 Vendor Assessment.

Limerick, Ierland, 24 september 2024- AMCS, een wereldwijde leider in duurzaamheidssoftware voor fundamentele industrieën, kondigt vandaag aan dat FigBytes is uitgeroepen tot leider in de IDC MarketScape: Worldwide Carbon Accounting and Management Application for Manufacturing 2024 Vendor Assessment*. FigBytes is onderdeel van AMCS.

"Wij geloven dat deze erkenning van de IDC MarketScape onze toewijding aan het vereenvoudigen van CO2-boekhouding en ESG voor organisaties wereldwijd bevestigt," zegt Florian Lichtwald, Operating Partner ESG en EHS bij AMCS. "Ons platform vereenvoudigt het verzamelen van cruciale gegevens aanzienlijk, automatiseert complexe kaderrapportage en brengt een realistisch pad naar netto nul in kaart. In een wereld van veranderende wereldwijde regelgeving erkennen we de toenemende complexiteit van naleving. Daarom blijven we fors investeren in onze technologie, zodat onze klanten deze veranderingen voor kunnen blijven en duurzaam en winstgevend op schaal kunnen opereren. We zijn er bovendien van overtuigd dat de vermelding als leider in de IDC MarketScape de kracht van onze oplossingonderstreept en ons succes in het samenwerken met organisaties wereldwijd om hen te helpen te voldoen aan wettelijke vereisten, groei te maximaliseren en impactvolle duurzaamheidsresultaten te behalen."

Florian Lichtwald, operationeel partner ESG en EHS bij AMCS

Of u nu één duurzaamheidsuitdaging aangaat of vele, AMCS vereenvoudigt duurzaamheid en zorgt ervoor dat uw organisatie een positieve impact heeft op zowel de planeet als de samenleving. Het AMCS Sustainability Platform stelt organisaties in staat om al hun ESG- en duurzaamheidsgegevens te verzamelen, centraliseren en berekenen in één platform voor echte inzichten die ze kunnen gebruiken, volgen en delen. Met het AMCS Sustainability Platform zijn organisaties voorbereid op veranderende regelgeving met een enkel, schaalbaar platform, zodat hun investering in technologie meegroeit met hun programma.

Het aannemen van verantwoorde praktijken, het verbeteren van transparantie en het investeren in duurzame technologieën kan de groei van bedrijven stimuleren en het resultaat verbeteren, terwijl tegelijkertijd wordt voldaan aan de veranderende eisen van consumenten, investeerders en regelgevers. AMCS ondersteunt deze doelen met optimale besluitvorming op basis van realtime gegevens, waardoor organisaties hun impact op duurzaamheid en het bedrijfsresultaat kunnen meten, controleren en communiceren, waardoor uw organisatie een unieke en gedifferentieerde positie in de markt kan innemen.

Ontvang het rapport

IDC MarketScape: Worldwide Carbon Accounting and Management Application for Manufacturing 2024 Vendor Assessment is te downloaden van de website van IDC (abonnement vereist).

Over IDC MarketScape

Het MarketScape-leveranciersbeoordelingsmodel van IDC is ontworpen om een overzicht te geven van de concurrentiekracht van technologie- en serviceleveranciers in een bepaalde markt. De onderzoeksmethodologie maakt gebruik van een rigoureuze scoringsmethodologie op basis van zowel kwalitatieve als kwantitatieve criteria die resulteert in één grafische illustratie van de positie van elke leverancier binnen een bepaalde markt. IDC MarketScape biedt een duidelijk kader waarin het product- en dienstenaanbod, de mogelijkheden en strategieën, en de huidige en toekomstige succesfactoren van IT- en telecommunicatieleveranciers zinvol kunnen worden vergeleken. Het raamwerk biedt technologiekopers ook een 360-graden beoordeling van de sterke en zwakke punten van huidige en toekomstige leveranciers.

Over AMCS

Bij AMCS richten we ons op Performance Sustainability - we stellen grondstofintensieve industrieën in staat om duurzaamheid en winstgevendheid te verbeteren. Gebaseerd op tientallen jaren ervaring, zijn onze doelgerichte software-oplossingen ontworpen door mensen die uw bedrijf begrijpen en praktische oplossingen bieden voor de hulpbronnen-, afval-, recycling-, transport-, productie- en nutsindustrieën.

Met het hoofdkantoor in Ierland en kantoren in Europa, de VS en Australië is AMCS een wereldwijde marktleider met meer dan 1300 missiegedreven teamleden. De gecombineerde expertise van ons team stelt AMCS in staat om innovatieve oplossingen en uitgebreide inzichten te leveren, die klanten helpen om groei te stimuleren en blijvend succes te behalen. Als een betrouwbare wereldwijde partner werken we met 3800 klanten in meer dan 80 landen en leveren we digitale oplossingen die een zinvolle en meetbare impact hebben door de klanttevredenheid te verhogen, de duurzaamheid te verbeteren en de marges te verbeteren.

Bij AMCS staan we klaar om samen met u te innoveren - door onze experts, processen en technologie in te zetten om uw bedrijf vooruit te helpen en u voor te bereiden op succes in een duurzamere, klimaatneutrale toekomst. Lees meer op: www.amcsgroup.com

1 IDC MarketScape: Worldwide Carbon Accounting and Management Application for Manufacturing 2024 Vendor Assessment*, Doc #US51572724, Aug 2024

Dwayne Weppler
AMCS Groep