Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Neem contact met ons opBrochures
Persbericht juni 2024

Wittmann gebruikt AMCS Platform om haar visie op de circulaire economie te bevorderen

Wittmann Entsorgungswirtschaft GmbH versnelt digitale transformatie en maximaliseert operationele efficiëntie met AMCS.

Gräfelfing, Duitsland - 27 juni 2024 - AMCS, een wereldwijde leider in duurzaamheidssoftware voor fundamentele industrieën en Wittmann Entsorgungswirtschaft zijn verheugd om hun partnerschap aan te kondigen. Wittmann, een baanbrekende en trendsettende klant van het AMCS Platform in de Duitstalige wereld, heeft AMCS gekozen als technologiepartner om hun digitale transformatie te versnellen, operationele efficiëntie te maximaliseren en het bedrijf te positioneren voor een steeds meer digitale en circulaire economie.

Het AMCS Platform biedt een allesomvattende oplossing voor alle sectoren van het bedrijf, met nieuwe functies zoals geautomatiseerde workflows, verbeterde klantenservice, self-service rapportage en analyses, en geïntegreerd transportbeheer om de capaciteit van de faciliteiten te maximaliseren en de orderverwerking te versnellen.

Johannes Wittmann, Managing Director van Wittmann:

"Digitalisering is een belangrijk onderdeel van onze bedrijfsstrategie: we willen efficiëntie bereiken door middel van automatisering, onze klanten verbeterde diensten bieden en ons bedrijf positioneren om een centrale rol te spelen in een zich ontwikkelende circulaire economie. Het AMCS Platform zal een sleutelrol spelen in het ondersteunen van deze strategie van innovatie en voortdurende verandering. We kijken ernaar uit om te profiteren van AMCS's internationale ervaring in de recyclingsector. We zijn ervan overtuigd dat we in AMCS een lokale partner en een oplossing hebben die in staat is om continue innovatie te leveren om onze wendbaarheid in een zeer dynamische markt te vergroten."

We zijn verheugd om Wittmann als strategische partner te begeleiden op deze reis van transformatie. Het is Wittmann's doel om impactvolle verschillen te maken met technologie. Het AMCS Platform zal dan ook een belangrijke rol spelen in verschillende bedrijfsonderdelen van Wittmann, waaronder bedrijfsafval, bouw- en sloopafval, rioolwaterzuivering, inzameling van lichtgewicht verpakkingen, gevaarlijk afval en verwijdering van speciaal afval. Met het AMCS Platform beschikt Wittmann over een moderne, wereldwijd bewezen SaaS-oplossing die is ontworpen om de operationele efficiëntie en flexibiliteit te bieden die nodig zijn om in te spelen op nieuwe kansen en veranderende markteisen.

Mark Abbas, Senior Vice President EMEA, AMCS

Over Wittmann Entsorgungswirtschaft
Wittmann Entsorgungswirtschaft staat voor op maat gemaakte totaaloplossingen voor afvalbeheer en is al jarenlang een betrouwbare partner in de afvalverwerkingssector. Het dienstenaanbod strekt zich uit van advies over afvalbeheer tot perfect, compleet afvalbeheer en herintroductie in de grondstofcyclus. Het particuliere familiebedrijf in de derde generatie legt grote nadruk op transparante processen, het bevorderen van de circulaire economie en het beschermen van mens en milieu in overeenstemming met de huidige wettelijke voorschriften. Wat in 1957 begon met twee zuigwagens, heeft zich ontwikkeld tot een betrouwbare complete afvalbeheerder in de regio München.

Over AMCS
Bij AMCS richten we ons op Performance Sustainability - we stellen grondstofintensieve industrieën in staat om duurzaamheid en winstgevendheid te verbeteren. Gebaseerd op tientallen jaren ervaring, zijn onze doelgerichte software-oplossingen ontworpen door mensen die uw bedrijf begrijpen en praktische oplossingen bieden voor de hulpbronnen-, afval-, recycling-, transport-, productie- en nutsindustrieën.

Met het hoofdkantoor in Ierland en kantoren in Europa, de VS en Australië is AMCS een wereldwijde marktleider met meer dan 1300 missiegedreven teamleden. De gecombineerde expertise van ons team stelt AMCS in staat om innovatieve oplossingen en uitgebreide inzichten te leveren, die klanten helpen om groei te stimuleren en blijvend succes te behalen. Als een betrouwbare wereldwijde partner werken we met meer dan 5000 klanten in meer dan 80 landen en leveren we digitale oplossingen die een zinvolle en meetbare impact hebben op de klanttevredenheid, duurzaamheid en marges.

Bij AMCS staan we klaar om samen met u te innoveren - door onze experts, processen en technologie in te zetten om uw bedrijf vooruit te helpen en u voor te bereiden op succes in een duurzamere, klimaatneutrale toekomst. Lees meer op: www.amcsgroup.com

Perscontacten:

Wittmann afvalbeheer GmbH